Bacon pancakes

Yep, det var nagot nytt jag provade pa idag. Helt okej, hade hoppats pa att det skulle vara lite battre, men nu vet jag det till nasta gang. Det var da farmor som tog med mig ut, vi akte runt lite, stannade pa Leo's och kakade. Sen akte vi till Borders som ar en bokaffar, dom har lite allt mojligt, cd-skivor, pennor, u name it. Sa jag kopte en bok och JB's skiva My World 2.0, lite onodigt nar Spotify finns och sa, men jag kunde inte lata bli! 

Har suttit och blivit BFF's med mina moppebocker. Satt 2 timmar, kanns helt okej. Ganska mycket man ska kunna och komma ihag, men jag har ju Julia, sa nar jag kommer hem sa ska vi traffas en dag och plugga jarnet. Sen ska vi ga kursen som ar 28-29 augusti. 

Har pratat lite med alskling ocksa, vi satt i 45 minuter och babbla, det var ju ett tag sen. Ska snart sitta barnvakt at brorsan. Pappa jobbar och Kim ska ut med nagon kompis och ata middag. Puss!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0