Jobbig unge

Vi akte ju och kaka middag hos Jacks kompis Louis. Familjen kommer fran England och ar supersnalla men dom har en dotten som heter Emily som snart ska fylla 10 och hon va sjukt jobbig. "Sierra, let's play something..let's put makeup on each others face", ehh...no thank you", fick damp. Hon ville leka hela tiden, och sen skryta om att hon har en hotmail ?! Happ, kul for henne da. Sen bestamde sig Jack och Louis for att sova hos Jack och da ville Emily att jag skulle sova hos henne. Men som tur var sa horde hennes mamma det och sa sa hon, "Emily, she is 2 old for you", sa jag slapp prata, haha.

Sen akte vi hem och tog det lugnt, nu har killarna somnat och min latsasmamma har gatt och lagt sig. Pappa kollar TV och jag bloggar. Imorrn hander nog inget speciellt, jag och Kim ska aka till Danbury Fair Mall lite senare pa kvallen for att shoppa! Happyface.

Gammal bild fran November 09'

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0