Pappas restaurang

Pappa vackte mig vid kvart over nio genom att skaka sangen och saga "wake up, wake up, wake up" , blir sa jakla irriterad och da sager han " why are u so cranky every morning?" , wonder why , vem vill bli vackt pa det viset?! Jaja, vi skulle ju aka och handla lite idag, det ska vi ocksa fast lite senare. Farmor skulle komma och ta hand om Jack idag och hon skulle komma vid 09.30 men nar klockan va 10.05 sa pappa att vi skulle aka till restaurangen for ingen hade nyckel. Jag fick panik for jag trodde att det hade hant farmor nagot, men nar vi sitter i bilen ringer Kim (latsasmamma) och berattar att farmor va pa hennes jobb, tydligen hade det hant nagon olycka pa motorvagen, sa vi slappte av brorsan dar och nu sitter jag pa restaurangen. Han tog med sig laptopen bara for att jag inte skulle ha trakigt, gulligt!

Shit, fick nyss veta att restaurangen har blivit ranade, sa polisen kommer typ nar som helst, fan ocksa! Jobbigt , vet inte vem det kan ha varit. Nu kommer dom, blir val forhord, haha skoja . Puss!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0