Trakig dag

Har inte gjort nagot pa hela dagen, vaknade runt elva, satte pa tvn, fanns inget roligt gick ner till pappa och brorsan som brottades pa soffan. Suttit lite vid datan, lyssnat pa musik. Juste, hade inte sa manga latar pa Ipoden sa jag tankte att eftersom att jag anda inte har nagot att gora sa kunde jag fixa lite mer nu, men saklart sa rakar jag radera alla latar jag hade, sa jag fick be om lite latar fran folk pa msn. Klumpigt. Men jaja, har precis tagit en dusch, kollat lite pa America's got talent, dom har ju inga talanger. Ska snart lagga mig och lasa lite tror jag.
Saknar min alskling skitmycket! Nu har det gatt exakt en manad sen vi sist sags...2 veckor kvar <3
Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0