Glömde...

Juste, glömde berätta en grej! Efter vi hade åkt och shoppat åkte vi ju till Kims föräldrar å hälsade på lite snabbt! Precis innan vi skulle gå går pappa ut för att sätta på bilen medans vi andra är kvar i huset. Strax därefter får Kim ett samtal och går ut och jag och min lillebror går strax bakom henne å så ber hon oss att vi ska sätta oss i bilen. Sen några minuter senare när hon har satt sig i bilen säger hon att larmet i huset har gått. Fan, var det första jag tänkte .. orkar inte ha inbrott! Jag visste att min kamera, data och alla mina andra dyra saker skulle vara borta. Så jäkla ledsen var jag, plus att Winnie var i buren och Jeter låg väl i soffan!
 Och deras larm är tydligen så hög som en siren, haha. Men polisen var iallafall påväg och vi var 45 minuter från huset så grannen erbjöd sig att att möta upp dom där. Poliserna skulle kolla så att ingen var i huset, och när dom kom dit så var dörren stängd men inte låst, men pappa sa att han hade glömt att låsa. Så dom stänger av larmet, Jeter brydde sig inte speciellt att nån kom in, men iallafall så visade sig att alla våra saker var kvar. Ingen hade varit i huset. Tack & lov! Vi vet inte vad som hade fått larmet att gå igång, kanske vinden? Nånting måste det ju ha varit iallafall. Aja, grymt glad över att min data var kvar, haha! Fast det kändes ändå läskigt att gå upp i trappan! Men nu är det bra!

Kollar lite på iCarly, finns inget annat kul...

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0