God Jul!

För er är det ju den 24, men hos mig är det fortfarande den 23, haha. Måste ändå vänta en dag extra. Ikväll åt vi på pappas restaurang, skitgott som vanligt.

Imorrn ska vi åka till Aunt Fran, hon fyller ju 102 på nyårsafton. Damn, imponerande. Men iallafall, detta kan ju vara hennes sista jul, det sa vi för några år sen också , men hon är fortfarande kvar! (y)
Måste tacka henne för pengarna jag fick, fick ju $100! Sen på kvällen blir det väl chill och sen på lördag öppnar vi julklapparna! Måste ju också låtsas att tomten finns för brorsans skull. Idag ljög jag om att jag och tomten är fett tighta och jag har träffat honom skitmånga gånger och om min lillebror inte är snäll mot mig så ringer jag honom å blablabla, skitkul, haha.

Ska strax sova, men jag kan iallafall sova ut hur länge jag vill imorrn! Nice. Winnie ligger bredvid nu och sover, mys! Puss!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0