Home sweet home

Sååå, nu är jag hemma i Sverige! Efter en åttatimmars lång & tråkig flygresa! Fick byta plats å de gjorde inget för det satt ingen breve mig och jag fick megastort benutrymme, nice. Men vi fick sitta på planet i typ 45 minuter för dom hade inte lastat på allt bagage än och sen blev det nåt tekniskt fel i tornet, eller något. Jag sov iallafall 3-4 timmar så det gick ganska snabbt! Sen när jag skulle hämta bagaget fick vi vänta ytterliggare 20 minuter innan dom ens började komma. Mina var nånstans i mitten så det gick väl rätt så snabbt ändå!

Mamma jobbar och min låtsaspappa är med sin mamma och väljer ut en ny tv så jag är hos mormor! Ska strax duscha och sen försöka hålla mig vaken så länge som möjligt! Har fått mina julklappar från dom! Fick ett nytt täcke, precis som älskling eftersom att det är grymt skönt + en ny kudde.

Nästa gång jag ser sötnosen kommer hon vara skitstor, kommer förmodligen inte kunna bära henne längre! ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0