Life is good

Älskar min nya iPod, så grymt bra! Jag fick ytterligare ett presentkort till abecrombie för $75 , grymt! Får dra mig till Danbury Mall igen då! ;)
Ska strax sova, är jättetrött eftersom att lillebror väckte mig halv sju imorse.........
Imorrn ska det tydligen bli snöstorm, hoppas verkligen på det eftersom det vore nice med vit jul (y) Så förmodligen blir vi lite halvt insnöade! Annars kommer jag nog inte göra så mycket, bara ta det lugnt dom sista dagarna.

Det har varit väääldigt kul att spendera julen här för det är en ganska stor skillnad! Alla ser verkligen fram emot julen här, man dekorar allt, man har en liten julgran i varje rum. Plus att folk är så jäkla trevliga här om man jämför med Sverige! Nej, men att få fira jul med pappa och familjen var kul! Kommer iallafall att göra om det!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0