Lucia

Yep, hade fortfarande ont i ryggen sen igår så jag hoppade över idrotten men jag satt och kollade! Efter det var det hemkunskap och vi åt kyckling, skitgott sen kom hela klassen upp dit för att fika. Halva våran klass har musik och halva har hk, så till våren kommer min grupp att ha musik. Efter det var lunch och sen skulle hela skolan åka till Tumba för att kolla på MD klassernas Luciatåg. Finfint. Så nu är jag hemma! Ska börja packa om en stund, eller lägga fram det jag ska ha med mig för om 4 dagar åker jag! Fyra fyra fyra fyra fyra! Awesome.

Fetchill! Imorrn är det bara vanliga lektioner, händer inte så mycket annars. Får se om jag kan träna bara! =)
Puss!

Min sötnos vid brasan! Ser ut som en kines, haha!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0