nolifer.se

2010 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Rest mycket , tror jag..


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga....

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe.


4. Dog någon som stod dig nära?
Inte vad jag vet..


5. Vilka länder besökte du?
Frankrike, Tyskland, Polen, Cypern & USA x 2


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nope


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
20/3


8. Vad var din största framgång 2010?
Ingen aning


9. Största misstaget?
Secret...


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ingen skada vad jag vet, men förkyld har man ju varit miljoner gånger, haha.

11. Bästa köpet?
Kläääder (y)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Allt möjligt..


13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Finns alltid nån som gör mig glad, mina vänner & min pojkvän!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka & We no speak americano

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror att jag är gladare!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit skitmat, haha

18. Hur tillbringar du julen?
Oftast i Sverige, men i år blev det i USA!

19. Blev du kär i år?
Ah, grymt kär i världens bästa kille!


20. Favoritprogram på TV?
CSI NY

21. Bästa boken du läste i år?
Glöm mig inte


22. Största musikaliska upptäckten?
September


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Moppeböcker!


25. Något du önskade dig men inte fick?
Näe, inte när det gällde födelsedag!


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var med min pojkvän och sen åkte vi in till holländska ambassaden för att kolla fotbolls VM!


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte vad jag vet.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Muppig

29. Vad fick dig att må bra?
Allt möjligt!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Min älskling!

31. Vem saknade du?
Pappa & familjen


32. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte direkt träffat någon ny..

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0