Pepparkakor

Igår runt klockan tolv åkte jag hem till älskling för att baka pepparkakor, skitmysigt! :)
Vi skulle ha bakat lussebullar också men vi orkade inte, haha. Första plåten brände vi, men resten av alla blev bra! (y) Klockan sex tog jag en buss till centrum för jag skulle möta upp Lova och Alina för att vi skulle hem till Jasmina där hon hade en tjejmiddag. Alla tjejer från klassen var bjudna men vi var ca 7-8 som kom, sen kom det några av hennes kompisar också. Det var skitkul, plus att vi åt tacos! ;)

Idag runt halv tre ska min familj och Hannas familj åka och fika och sen har jag och Hanna blivit kallade till att spela en match med damerna i Tyresö, så vi åker direkt dit och matchen börjar halv sex tror jag, fast det är ju samling en timme innan. Lägger in lite bilder nu från när vi bakade igår!



Koncentrerad!




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0