SKHLM

Tjaba.

Hade ju bara en lektion idag som började 12.50 så imorse åkte jag till John för att få lite hjälp med en sak. Sen tog vi det bara lugnt och sen blev det dags att åka till skolan. Efter lektionen skulle jag vänta på Lollo, Becka & Marre för dom repade på sin musikal, men jag slutade ju två så jag fick vänta på dom till halv fem. Pain! Aja, vad gör man inte? Haha. Sen åkte vi iallafall till Skärholmen för att handla julklappar, så vi mötte upp Toby och Marres pojkvän Jhullian! Vi gick runt lite, jag hittade det jag skulle till älskling, ska hitta lite mer när jag åker till pappa.

Men efter ett tag blev jag och Becka trötta så vi bestämde oss för att åka hem. På bussen kom jag på att Sverige spelade mot Ungern så jag halvsprang hem för att hinna se dom sista minutrarna och när jag sätter på tv:n leder dom med en boll, sadface. Men efter några minuter kommer dom ikapp och dom vinner med 5 bollar.Grymt, tack vare det är vi i semi så på lördag möter vi Rumänien!

Det är 2 dagar kvar! Har fortfarande halvpackat, men min bärbara ska med för pappa har fixat Wi-Fi i mitt rum, så slipper jag kopiera bokstäver varje gång jag ska skriva "å ä ö"! Yeahyeah, ska lyssna lite på musik nu och försöka hitta lite bra låtar!
Puss!




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0