Träning

Idag var det en helt okej skoldag, ganska lång och seg. Började med engelska, sen NO i två timmar, lunch, SO och sist franska. Efter det drog jag snabbt hem för träningen började klockan fem, alltså ganska mycket tidigare än vad den brukar göra men det var bara för att F96 skulle ha match, så jag, Sandra & Felicia stannade och kollade på den. Dom vann med 25-12 (y)

Är så sjukt trött, trodde nästan att jag skulle somna på träningen, ögonen ville bara stängas, men nu har jag duschat och ätit lite så det känns bättre! Yes, det är bara 10 dagar kvar tills jag åker till pappa! Kan inte vänta, längtar sjukt mycket! Fast kommer ju sakna alla liksom, men jag är bara borta i två veckor och kommer hem dagen innan nyårsafton!

Imorrn är det också en chilldag , har tre lektioner. Först franska, sen träslöjd, lunch och sist svenska. Då ska vi skriva en reflektion av en bok som heter Molnfri Bombnatt. Jag läste ut den för en månad sen så jag har glömt bort ganska mycket, men jag hoppas att det går bra! Sen ska jag bara hem och plugga till NO provet som är på torsdag, har säkert nämnt det också 432664 gånger.

Yeahyeah, puss!


Pumpin' up the party


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0