USA

Tjo everybody. Resan tog åtta långa tråkiga timmar, börjar bli van vid detta nu. Vi skulle ha lyft vid 10.40 men istället lyfte vi vid 11.50, kul liksom. Men det blev bra iallafall! Sen skulle man göra en passkontroll och då finns det två köer, ena kön är med alla nationaliteter och den andra är bara för amerikanska medborgare. Då är det bra att vara medborgare för då brukar det inte ta lika långt tid men idag hade jag fel. Den kön som jag stod i var skitlång och jag fick vänta i 40 minuter, pissigt. Trött var jag också, och sen var det över, gick ner och hämta bagaget och gick till pappa och farfar. Så från New Jersey till Connecticut brukar det ta ca 2 timmar , men idag tog det 4, trevligt va?! Bilköer i flera kilometer, lagom roligt. Men vi kom fram till slut och nu har vi precis käkat pizza och jag ska strax sova. Klockan är ju bara åtta här men jag är helt slut och mina ögonlock kommer snart att stängas av sig själva! Skriver mer imorrn! Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0