Clash of the titans

Sitter vid datan , otroligt nog. Pappa kollar pa Clash of the titans, sag den pa planet nar jag akte till USA, tyckte att den var ganska trakig. Somnade runt klockan sex, vaknade vid atta, gick ner for att kolla om dom hade atit middag, men det hade dom inte. Sa det fick bli donken idag igen! Lite trottsamt.


Vi skulle stanna i det har huset i 2 veckor, dvs fran en lordag - lordag, men vi kanske redan aker imorrn for det borjar bli ganska langtrakigt. Men pa vagen upp till Connecticut, sa kanske vi stannar 1-2 dagar i North Carolina (vi ar i South Carolina nu). Jag bryr mig inte riktigt vad vi gor, men sen nar vi har kommit hem till CT sa kommer jag anda inte ha nagot att gora. Traffa lite kompisar, shoppa & ata, haha.

Amy & jag , har kant Amy sen jag foddes!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0