Puppylove

Pappa och dom ska skaffa en till hund som dom kommer få runt nyår. En valp dåra, kommer inte riktigt ihåg vilken ras men det är en blandning tror jag. Men far min skickade en bild idag, jag föll pladask.
O-M-G vad söööt! Och den ska heta Winnie, adorable! Gulleplutt, tyvärr så åker jag hem innan dom får hem den, men jag får se den till sommaren istället!

Idag har jag bara pluggat till SO provet som är på måndag. Det handlar om första och andra värlskriget, versaillesfreden och mellankrigstiden. Yay. Imorrn fyller min lilla kusin 6 år, så vi ska dit till Mariefred, vi blir väl några stycken! Spelade match imorse mot Årsta AIK, vi vann med 30-16 så det var skitbra!
Puss

Bild på skitgulliga Winnie!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0