Nervös

Det är uppkörning imorrn och jag är sjukt nervös. Moppen kom ju i torsdags och jag har åkt lite men inte så mycket. Mitt skolfoto har också kommit kan man säga, fast jag kan bara se det på nätet men bara det enskilda så det är lite surt. Idag har det varit träning för alla men jag är fortfarande inte frisk så jag fick inte träna men efter träningen så ska alla hem till Kristin och då ville hon att jag skulle komma så mamma skjutsar mig dit då!

Igår var jag på genrepet på musikalen 'Sugar, i hetaste laget' , skitrolig faktiskt! Ganska lång men det funkade liksom, premiären är nästa vecka. Och eftersom att det bara var genrep så kunde ju vad som helst hända och mitt under allt så började det brusa och det lät skithögt och då var både Henrik Dorsin & Jonas Malmsjö på scen och det skulle föreställa att dom var på ett tåg och när brusandet var över så säger Dorsin '....Kommande tåg, ja' Haha, det var så klockrent. Inte lika kul nu, haha. Och sen fick han inte av sig klänningen så han fick "sova" med den på! Sen efter musikalen så gick vi till baksidan för att vänta på Jompa eftersom att han jobbar på den och medans vi väntade så kom det ut en massa folk som var med, bl.a Hanna Lindblad ut med allt smink på i morgonrock, haha. Det såg liiiiite muppigt ut. Men det va skitkul iallafall, hoppas på att få gå igen!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0