YES!

Wihoooooo, min biljett till USA är bokad!

Nicenice, ska ju dit och fira jul för första gången och i USA är det ju väldigt stort så det ska bli ganska intressant. Jag åker den 17 december och kommer hem den 30 december! Sen den 19 dec så ska jag, pappa och min halvlillebror åka till The Great Wolf Lodge och bada å sånt, inomhus såklart och så finns det en spelhall och en massa saker för tonåringar, haha. Men vi ska bara vara där i 3 dagar! Min låtsasmamma måste jobba så hon kan inte följa med! :(


Det ser grymt bra ut!

Ska sova nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

så lite så :) kram

2010-09-25 @ 10:59:29
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

HEEEJ!

Ville bara tipsa om en jättebra sida för dig som vill komma igång och tjäna lite extra pengar på din blogg.

Besök min blogg och leta upp annonsen i menyn som heter "Frossle", klicka på den och registrera dig på sidan. Sen kommer du få ett mail om att du har blivit godkänd, och då är det bara att sätta igång att tjäna pengar! Dessutom får du 50kr direkt i bonus när du registrerar dig :D

KRAM

2010-09-26 @ 10:50:06
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0