11 april

Heeeeeej bloggeeeeeeen! Allt bra? Bra är det med mig iallafall! Gjorde ju musikprovet idag och det var såå mycket svårare än vad dom andra hade förra terminen (jag vet för att vi fick se deras prov!!). Gal1. Men jag svarade på alla frågor förutom 3 tror jag...sen gissade jag på en del. Annars var det en rätt chill dag, fick reda på hur det gick på hörövningen i nationella i engelska. Inte nöjd. Inte nöjd alls. Not at all.

Jag kom fram till, att det ända jag är bra på i engelska det är att prata och skriva, men hörövning liksom? Inte min grej...alls. Sen tror jag att jag har problem med brittiska dialekter, haha, jag hör ibland inte vad dom säger och jag tror det är för att jag inte är van vid den engelskan! Självklart ingen ursäääkt, but I'm just saying! Från USA = van vid amerikansk engelska. Inte från England = Inte van vid brittisk babbel.

Anywaaays, sitter och kollar på 'Världens strängaste föräldrar' och dom är väldigt stränga...glad att jag bor som jag gör och har en grymt bra familj! Ska väl käka pizza snart tror jag! Känns så skönt att säga "JAG BEHÖVER INTE PLUGGA PÅ TYP EN VECKA!" Har inte nästa prov förrän vecka 18, så jag kan småplugga lite på lovet.

Rätt långt inlägg med liiite engelska i, haha. Så blir det ibland, lägger upp bilder från dagen lite senare! Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0