18 april

Hellu.

Hade en jättemysig kväll igår med tjejerna, Marre skulle komma lite senare så jag, Lollo & Evelina gick till en thairesturang och åt! Skitgott, efter det gick vi hem och strax därefter kom Marre. Det var hur mysigt som helst, och vi pratade om allt möjligt! Efter några timmar gick dom så det var bara jag som sov över, när de hade gått mötte jag & Lollo upp Lucas och Nenad och Nenad har jag inte sett sen vi slutade femman, så det var jättekul!

Gick upp tidigt imorse för jag skulle klippa mig, jag fick tid idag vid halv elva så det var perfekt! Drog dit, klippte mig, slingade håret ljusare så jag är mycket nöjd! ;) Sen åkte jag till centrum och gick runt lite och då när jag stod och pratade med en kompis mamma sprang min söta pojkvän fram till mig! Visste att han var i centrum men inte vart, så jag blev jätteglad! Sen skulle jag hem och då smsade mamma mig och frågade om vi skulle fixa nytt pass till mig. Mitt svenska pass har gått ut så det behövs ett nytt ganska snart! Det är vad jag ska göra idag!










& så håret idag!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0