24 april

Underbart väder idag igen. Så glad man blir när man vaknar! John sov ju över här och jag vaknade halv sju imorse av att det lyste in i rummet, jag hade dragit ner rullgardinen men på något sätt kom det in ganska mycket ljus ändå och vi hade öppnat fönstret rätt rejält för att det var så sjuuukt varmt igårkväll!

Iallafall vaknade jag, medans älskling fortfarande sov och efter ett tag vaknade han också och då låg vi och pratade lite, sen la jag mitt huvud på hans axel och då somnade jag om. Vaknade upp två timmar senare ur en hemsk dröm. Handlade om att jag och John bråkade, svor och var skitsura på varann, sen vaknade jag och sen sätter jag mig bara upp och kollar åt sidan och då ligger min älskling och sover och då insåg jag att det bara var en dröm. Har nog aldrig varit så glad av att ha vaknat upp ur en jobbig dröm. Det var en sån lättnad!

Sen låg vi och pratade lite till och sen somnade jag om i typ tio och sen gick vi upp och åt frukost! Vi har precis kollat på Harry Potter och den flammande bägaren, den gick på tv igår så vi spelade in den! Nu sitter John och spelar Tiny Wings på min iPod, roligt att höra hur frustrerad han blir när det inte går som han vill, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0