4 april

Måndag idag! Hoppas veckan går fort som den brukar göra! Kom hem från skolan för ett tag sen, men jag stannade kvar lite extra med Hanna och Sara K, för vi gick till bilden och jobbade lite med våran uppgift som vi har. Sen åkte jag hem, solen sken så det var jätteskönt att gå hem från busshållsplatsen! Jag och John fick tillbaka vårat SO arbete om I- och U-Land som vi gjorde för några veckor sen och resultatet var jättebra! =) Så nöjd är jag iallafall! Höll ju min idrottslektion imorse, det var jättekul och det gick suverääänt!

Ska inte göra nånting ikväll, kolla lite CSI och ta det lugnt! Puss

Mina idrottspapper

Sötis

Lekte lite för mycket med sprejflaskan som innehöll guldfärg..

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0