kompledigt

Yaaay, imorrn har vi kompledigt eftersom att vi var i skolan ikväll. Helt okej liksom! Känner mig lite halvdålig just nu, lite ont i huvudet å så, men idag under dagen mådde jag såååå dåligt. Trodde jag skulle tuppa av vilken sekund som helst, halvsov på bänken, kände mig spyfärdig, yr och så trött.

Tänkte dra hem, men jag kom på att jag hade moppen i skolan och om jag hade åkt hem med den hade jag säkert svimmat mitt på vägen, inte såå kul direkt. Men Lova gav mig en nånting så efter en halvtimme mådde jag mycket bättre och var så mycket piggare, det kändes väldigt skönt!

Händer precis samma sak innan jag ska få min vecka, mår så piss. Eller det har hänt samma två gånger nu, får väl gå till UMO och fixa nåt. Orkar inte ha såhär varje månad, visst det är bara typ en timme, om jag inte får tag på en ipren snabbt, men jag mår verkligen så dåligt. Nu var jag ju ändå i skolan och såå, men nästa gång kanske jag inte är det och då vill jag inte gå runt halvdöd och ha ont! :/

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0