saturday

Ja, det är lördag! Härligt! Vaknade av att mamma kom in i rummet, hon sa att det var frukost men jag ville sova lite till så jag somnade om och vaknade upp en halvtimme senare ungefär. Gick ner och åt och sen dess har jag bara tagit det lugnt! Om några timmar ska jag åka till min älskling och sova där, mys! =)

Det var jätteroligt på teatern igår! Tyvärr hände det inget roligt, haha. Men min låtsaspappa sa att dom filmade förra helgens föreställning och så ska alla som jobbar där få den på film! Så jag kan kolla på den när jag har tråkigt! ;)

Nu ska jag börja fixa mig, åka ner till centrum, köpa godis & dricka och sen mot älskling! Orkar inte skriva där, skriver nog imorgon när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0