skomakarlåda

Tjenare. Mina päron ska snart dra sig in till Götgatan där den Holländska ambassaden finns, Drottning Beatrix fyller typ år så alla holländare firar henne på ambassaden! Ville inte följa med, så jag stannar hemma istället. Har pluggat i två timmar, åkte och tankade moppen med min låtsaspappa som åkte MC bredvid ifall moppen skulle stanna helt, haha.

Vi åkte sen och handlade eftersom att jag behövde äta ikväll så blev det en djupfryst skomakarlåda som går att värma i mikron, haha. Lathet kallas det! Sen en cola och lite godis. Blir väl att titta på Talang eller något annat ikväll och kanske plugga lite. Gillar inte att vara ensam hemma egentligen fast ibland är det skönt. Ska tvinga min pojkvän att chatta med mig under kvällen så man slipper känna sig sååå ensam.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0