vem är jag?

Tjenare. Sierra Nathalie Thompson is my name. 15 bast. Born in the United States. Proud american. Flyttade till Sverige när jag var typ 1. Halva släkten bor i Sverige å halva i USA. Rätt trevligt, åker dit lite då & då. Går i skolan som alla andra tonåringar gör, rätt tråkigt och stressigt nu. Nationella hit & dit.

Spelar handboll på fritiden i ett grymt lag. Pluggar, hänger med kompis, har en underbar pojkvän som jag älskar mest av allt. Har lust att flytta utomlands när jag blir äldre, studera där eller något. Hmm, har en hund, bor med min mamma och min låtsaspappa i en liten röd villa i Huddinge. Nu vet ni allt om mig som ni borde veta.

Såhär fin är jag.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0