15 februari

God eftermiddag kära läsare!

Snart är det match, skitkul! Idag fick vi tillbaka SO proven som vi hade gjort i par och jag och Marina klarade det! NO provet var också idag och jag hoppas att det gick bra! Nu är det inga fler prov förrän efter sportlovet! I juni förra året, dagen innan vi slutade skrev vi ett gammal engelskt nationellt prov för att bara kolla liksom, och det fick vi tillbaka NU, IDAG! Och jag var skitnervös och jag tyckte att det var dåligt, och hon hade kommenterat en massa, både bra och dåligt men sen på sista sidan hade hon skrivit "A+ job" , blev asglad! Det kändes inte direkt bra när jag lämnade in det, det kommer jag ihåg!

Kom hem för typ en timme sen, har setat lite vid datan, precis ätit och ska strax byta om till min svettiga matchkläder (som vi inte har hunnit tvätta än) , men vem gillar inte svettlukten liksom?


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0