16 februari

Tjingeling! 

Har haft en kort, helt okej skoldag! Började med franska imorse, våran lärare var lite sen pga olyckan som skedde imorse med tågen! Men hon kom lite senare, lektionen gick ganska segt och var lite tråkigt, efter det hade vi engelska, gjorde klart uppgifterna och hennes 9-åriga son var där så jag, Hanna & Sara satt med honom i lärarnas arbetsrum och pratade, han är skitsöt och väldigt smart! Sen hade vi matte och då gick vi igenom uppgifterna på provet å de, sen körde vi Greedy Pig (?), tror det hette så. Nåt tärningsspel iallafall!

Sen var det god lunch, pasta med italiensk kycklingssås! Sen hade vi svenska och då fick vi någon bok vi ska läsa och så satt vi och diskuterade åttornas uppsatser som dom hade skrivit, en del var ganska roliga! =) Dom ska tydligen diskutera våra men som tur är så skrev jag inte någon för jag var bortrest, hehe. Sist hade vi mentorstid och då suddade vi bänkarna och fyllde i någon enkät från kamratstödjarna! Sen fick vi gå hem, så nu är jag hemma och ska skriva lite på min profiluppgift. Om jag gör lite nu får jag sovmorgon imorgon till kvart i elva, skulle kunna gå till skolan om jag vill. Lärarna sa att man får jobba hemma imorgon men se till att vara i skolan kvart i elva för då ska några från Tumba gymnasium komma och prata. Men jag känner att jag bara skulle sova bort dagen så därför jobbar jag nu istället!

Eller, jag försöker iallafall, det är svårt. Och tråkigt. Men förhoppningsvis ska jag och mamma åka till Skärholmen lite senare, behöver lite nya grejer! De har öppet till 20.00 så vi borde hinna dit en stund! Nu blev det ett låångt inlägg, ännu längre blir det eftersom att jag bara fortsätter skriva, skriva, skriva, skriva. Nej, nu räcker det!
Toodiloo!

Gammal bild från i åttan på Ullis, Assal & mig!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0