food

Nu har jag precis ätit, det blev somsagt fläskfilé med hemmagjord potatismos och någon sås, det var skitgott! Snart ska vi spela, är skittaggad, nu ska jag skjuta ihjäl folk, haha. Tror inte jag skriver mer ikväll utan nu ska jag vara social med min family och hunden! Har också hunnit byta lakan, örngott å de i sängen så nu kommer jag sova skönt, jag gör alltid det den natten då det är nybäddat, haha! =)
Eftersom jag har ett nytt täcke å det är nya mått så måste jag hitta lite fina påslakan & örngott, mamma köpte ett nytt förra veckan men nu har jag bara två stycken, så jag skulle behöva fler! Gillar när det är mönster på eller liksom andra saker! Får kolla runt lite på internet!

Tyckte den som liknar en iPhone var ganska rolig, sen den mitten är mer gullig och zebramönstret var rätt coolt!
Skulle lika gärna kunna köpa alla tre haha, fast helst den som liknar en iPhone!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0