huddingehallen

Drog ju till hallen och var där, vi gjorde inte så mycket, försökte sälja lite lotter å de. Sen efter knappt en timme kom älskling, och han hade med sig choklad. Glad jag blev! Tack älskling! Sen vid tre kom mamma och hämtade oss så jag fick hämta mina fyra väskor hos mormor och sen följde jag med John till Intersport för han skulle handla en sak, sen sa vi hejdå och jag gick och handla med mamma! Sen åkte vi hem och åt kyckling m. pommes och någon örtsås, skitgott.

Nu sitter vi i soffan med en varsin data och kollar på tv. Melodifestivalen börjar ju inte förrän om en timme, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Taggar till inför matchen imorgon mot GT Söder, längtar att få spela!
Nu chattar jag lite med älsklingen så jag skriver senare när jag orkar!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0