öppet hus

Har precis kommit hem efter att ha varit ute med hunden. Innan det var jag på öppet hus på Fredrika Bremer, jättefin skola och skitfräsch, MEN den linjen jag vill gå ska dom ta bort tills vi börjar, men dom har inte uppdaterat hemsidan om det, dåligt, så jag vet inte hur det blir! Men strax ska jag åka iväg igen för att åka till Tullinges gymnasium! Några i klassen ska också dit, så man lär väl träffa någon.

Idag var det bara vanliga lektioner, franska, engelska, matte sen lunch och sen svenska , fast då hade vi vikarie med våran SO lärares lillebror som va typ 20? Haha, dom var jättelika, men det var kul! =)
Fast vi satt bara och läste våra böcker som vi har fått från bokjuryn.

Buhu, imorrn är det nationella igen, nu är det uppsatsen som gäller. Vill helst bara slippa göra den, men man har 3 timmar på sig. Sen slipper vi sista lektionen för att våran svenskalärare är sjuk!
Bilder från igår kommer nuuu


Klassen väntade på tårta eftersom att Sanna fyllde år!




Och en bild från idag!

Hahha, så söt. Jag drog ner allt hans hår xd


Kommentarer
Postat av: Alina

Fin bild Sierra, jättefin. Mitt sanna jag kommer verkligen fram. Tack!

2011-02-10 @ 19:47:38

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0