oscarsteatern

Helloooooo!

Har haft en grym lördag. Sov hos John inatt så jag vaknade ju upp där, vi åt frukost å chillade lite, sen skulle jag till hallen på match och vi förlorade med några bollar mot Gustavsberg! Efter det drog jag till mormor och tog en riktig snabbdusch, fixade mig å de och sen gick jag ner till tåget! Hann med kvart i tre tåget precis så jag var framme vid centralen runt fem över tre. Föreställningen hade precis börjat så jag hann perfekt! Det var skitkul, sen mellan föreställningarna åt jag och min låtsaspappa pastasallad och så gick han upp för att fixa lite men jag stannade kvar i fikarummet för att vara social med alla! Hann prata med Hanna om mina gymnasieval också, skitsnäll är hon! =)

Sen var det dags för andra föreställningen, publiken var verkligen på hugget, haha. Glada var dom iallafall, skrattade åt typ...allt. Gick runt lite, stod vid logerna och babblade på som vanligt. Det kändes som att den gick lite segare än den första men Henrik drar ju uuut på allt och pratar. Sen var det över och jag och Jompa stod och tog emot alla sändare, myggor och sändarbälten! Sen blev det dags att dra sig hemåt för stackars hunden har varit ensam i typ 9-10 timmar, alldeles för mycket..

Nu kommer bilder!



Hans mamma hade köpt choklad till oss! =)



Bild från teatern. Tog inte så många för batteriet dog..


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0