saturday night

Aaaaaaaaaaah, hemma! Haft en grym lördag, jag älskar musikaler! Helt galet, har haft det så himla kul och alla är så himla snälla! Första föreställningen gick jättebra, sen gick vi och åt på Burger King och sen var det dags för andra föreställningen! Man märkte att en del blev lite trötta för Henrik drog ut på tiden ganska mycket och bara pratade, pratade & pratade. Men det blev bra iallafall! Linda har döpt sin klarinett till Klas Igor John och jag tyckte det var taskigt att han inte hade ett efternamn så det fick bli Klas Igor John Klarinettsson. Yep.

Trodde jag skulle komma hem senare, men nu blev det ju inte så! Imorrn är det match iallafall, jag och Hanna ska spela med damerna och Sandras snälla mamma ska skjutsa oss till Tungelsta som ligger typ......nej, jag har ingen aning, men KROSSA ska vi göra iallafall, det lovar jag! Bäst att hålla det också! ;)
Here comes bilder från idag.


En tom teater mellan föreställningarna!







Hannas söta ukulele som jag spelade på , haha (:

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0