skolan = inställd

Då har denna tragiska dag kommit. SL har ställt in alla bussar i hela Stockholms län, så för mig blir det ingen skola. Synd. Jag är inte ensam om att vara hemma heller. Sara skulle ha hämtat mig men deras bil fastna och lite sånt, så det blir en chilldag. Älskling skulle ju följa med efter skolan så vi får se om han nu kommer lite senare för han är också hemma!

Igår skrev jag inte för efter skolan åkte jag till mormor och fick lite mat, sen var det träning med damerna och det gick jättebra och det var skitkul. Det var ju nationella och vi skulle skriva en uppsats, gick väl inte direkt bra. Vill inte veta resultatet heller, haha. Aja, nu ska jag väl hitta på något...

Alina & jag, fina som alltid.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0