25 januari

Idag har jag bara varit i skolan, började med engelska, skulle ha haft vikarie men ingen kom ju? Så vi fick inte så mycket gjort, men lite! Efter det hade vi matte och NO och sen lunch, då var alla grymt hungriga! Sen hade vi SO och sist språk och då har vi tema kärlek, så jag och Marre hade gjort en teater som vi skulle visa upp! Borde ha filmat, haha. Jag och Assal stannade också kvar på resurstiden eftersom att vi har matteprov nästa vecka, och jag ville vara extra säker! Men så började jag känna mig jättevarm och Assal sa att jag var röd i ansiktet så jag gick till våran lärare Maria och då kände hon på pannan å ba "Du har feber", sååå yes, jag har feber nu, igen.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0