ångest

Det känns som att allting kretsar runt gymnasiet just nu. Vilket program man ska välja, vilket gymnasium man ska gå i och om man ska gå i stan eller i närheten. Visst, liksom om det snöar skitmycket är det ju inte så kul att gå i stan för alla tåg lär ju vara försenade eller inställda så då är det skönt att gå in närheten men samtidigt vill man träffa nya människor! Det är det jag vill göra men jag vet ju inte. Ingenting. Nada. Önskar egentligen att gymnasiemässan var nu, det är nu jag har frågor och sånt, det är nu jag vet mer om dom jag ska besöka.
Jag står mellan tre programval. Musik, Sam/Bet eller Musikal. Jag har några ideér vad jag vill bli lite senare, så det spelar ingen roll alls vilken linje jag går, så det känns ju skönt att det inte påverkar något.

Var bara tvungen att skriva av mig lite! ^^


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0