Dag 13 - Mina drömmar

Ojojoj, jag har ganska många. Jag har alltid gillat idrott och några har sagt att jag borde bli lärare, så en dag satt jag och fundera på det , (låter som värsta saken, men jaja ^^) och det vore faktiskt ganska kul, men sen fick jag höra att jag borde ta två ämnen och isf skulle det bli idrott & engelska! Men musikalartist skulle jag inte banga på, min låtsaspappa jobbar som ljudtekniker på Oscarsteatern där musikalen 'I hetaste laget' går just nu, och jag var ju bakom där för ett tag sen och det ligger så mycket jobb bakom det. Dom repar sjukt ofta känns det som, så det är ju inte lätt, men fatta vad kul! Mitt problem är bara att jag inte gillar att prata inför människor men det går nog att övervinna den känslan, I hope!



Några bilder därifrån, man blir väldigt sugen själv! ^^
Henrik Dorsin som en kvinna, riktigt hett! ;)

Ett klipp därifrån! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0