Dag 2 - Min första kärlek

"Kär" har jag varit några gånger men nu när man ser tillbaka på det så inser jag att jag inte ens var kär överhuvudtaget. Förhållanden har man också haft men alla dom ångrar jag förutom det jag har nu. Det förhållandet jag har nu är helt amazing. Bästa pojkvännen man kan ha har jag, är så grymt lycklig och glad. Man läser ofta i tidningar när folk frågar "hur vet jag att jag är kär?" och så brukar man få svaret "du får lite fjärilar i magen och blir lite extra nervös runt honom."

Jo men tjena, som om det skulle kännas att du får fjärilar i magen, aldrig i livet att det kommer hända mig. Men där hade jag fel. Alltså, varje gång jag ser honom blir jag jätteglad, får lite fjärilar i magen och blir lite extra nervös. Det känns verkligen! Har aldrig varit så kär förut i någon! Han är helt enkelt världens bästa och kommer alltid att vara det! Min första kärlek (och sista)! ;)

Vilken snygging alltså! :*


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0