feber

Åkte hem efter två lektioner igår, mådde dåligt och började bli seg och hade lite huvudvärk, så jag ringde mamma så hämtade hon mig. Sen la jag mig i soffan och halvsov och kollade lite på tv så tyvärr blev det inget med Lova igår! :( Trodde inte att jag hade feber men när jag tog tempen stod det 38.8 och det är ju ganska mycket. Kände mig som en vulkan , haha. Men jag blev hemma idag också. Vaknade typ tre gånger inatt, haaaatar att vara sjuk!

Kanske kan gå till skolan imorrn, om jag nu får. Vet inte alls vad jag ska göra idag, ta det lugnt och kolla filmer å tv typ. Mamma köpte hem piggelin igår också, skitsnällt! :D

Ska försöka sova lite nuu, bye.

Bild från i åttan!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0