party

Sho! Nice dag, började med matte, sen hade vi styrka på idrotten och sen blev det bild! Efter det hade vi lunch och sist SO med våran biträdande rektor Gun! För våran lärare vabbade tror jag. Se slutade vi tjugo i två, jätteskönt så nu har jag precis duschat och ska fixa mig å så för ikväll ska Assal ha 16-års fest! Det är skönt att det ligger jättenära mig! ;) Men mamma ska iallafall skjutsa mig, det tar typ en minut.

Jag ska vara där runt sex och så får vi se när jag kommer hem, otur bara att jag missar semifinalen mellan Sverige & Frankrike. Vi kommer iallafall förlora, Frankrike är skitbra! Imorgon kommer jag förmodligen inte heller all blogga för klockan tolv ska jag träffa Hanna utanför St Eriks gymnasium för det är öppet hus och efter det åker jag nog direkt till älskling för jag ska få träffa hans mormor & morfar för första gången, dom bor ju i Strömstad, och sen sover jag hos honom! Pallar nog inte blogga, men vi får väl se! Lägger in lite bilder om en stund!


Så jääääkla sööööööt!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0