svar på frågestunden

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Svar: 10 månader den 20 januari

Trivs du i din skola?
Svar: Ahrå, helt okej (:

Favoritämne?
Svar: Engelska & Idrott

Vilken årskurs går du i?
Svar: Jag går i nian

Vart kommer du ifrån för du ser inte så svensk ut?
Svar: Jag är halvamerikan också!

Vad är det bästa med din pojkvän?
Svar: Det skulle ta flera timmar om jag skulle svara på det, men lite snabbt bara. Han finns alltid där, lyssnar, gör mig glad. Han är bäst helt enkelt!

Var träffades ni?
Svar: Vi går i samma klass!

När fyller du år?
Svar: 2 juli

Går du på någon sport? Isf vilket lag?
Svar: Jag spelar handboll i Huddinge!

Favosport att kolla på tv?
Svar: Handboll & Baseboll

Kan du börja videoblogga?
Svar: No way, känns muppat att sitta å prata mot en kamera, haha.

Om du ska börja gymnasiet nästa höst, vilken linje vill du gå då?
Svar: Antingen estetisk musik eller musikal eller sam/bet

Vem är din förebild?
Svar: Har några stycken men min mamma är en av dom!

Varför började du blogga?
Svar: För att en dag var jag helt enkelt riktigt uttråkad, haha och då slutade det såhär!

har du något favorit citat? eller någon annan random mening/ord som betyder mycket för dig?
Svar: "Lev dagen som om den vore din sista" (:

Det var everything. Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0