hemma från gbg

Hej påååå eeeer! Allt bra eller? Själv är det grymt! Blir en liten sammafattning av veckan. Vi spelade matcher nästan varenda dag, vi kom etta i gruppen, alltså gick vi till A-slutspel men där förlorade vi matchen mot Gustavsberg, tyvärr. Sen har vi shoppat, solat, vi skulle ha badat men vädergudarna var inte riktigt på våran sida! Och det bästa av allt....VI REPRESENTERADE SVERIGE PÅ INVIGNINGEN AV PARTILLE CUP! HUR HÄFTIGT!??!?!

Vi var 3 lag från Huddinge, F94 + lilla jag, P99 & F98, så alla vi gick in i slutet av invigningen med en Sverigeflagga och hoppade om kring till låten "Popular" med Eric Saade. Dock var han inte där och sjöng, men det var så häftigt ändå. Hela Scandinavium var helt fullsatt och alla skrek när vi gick in. Det är ett minne man aldrig glömmer! Har haft en helt obeskrivlig vecka med så många minnen och vi har haft det så kul!

Kom hem igår vid halv tolv, packade upp och gick sen och la mig. Vaknade vid elva imorse, blev tvungen att gå upp. Mitt SIM-kort till min iPhone dök up här förra veckan när jag inte var hemma, så vi har aktiverat det, fixat kontakterna, bilder, låtar osv. Så det har jag gjort under dagen!

Lite senare kommer min låtsaspappa också hem från sin Europa-semester! Då grillar vi ikväll och sen är det dags att tvätta och packa igen! Weoooow. Kommer komma upp lite olika inlägg med bilder i från Partille!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0