taggad

Heeeeeeeeeeeej bloggen! Idag har det var en väldigt soft dag! Jag & mami bestämde oss för att åka till Farsta för att byta kläder och sen hittade jag ett par vita tygskor för 99 kr. Det var rea på Stadium, skitbra att ha på planet och bara gå runt i. Ska ändå köpa ett par nya converse hos pappa! Sen gick vi runt lite i olika butiker och kollade. Hittade också ett enkelt linne från JC för 99 kr! Ringde sedan upp min älskade vän Hanna för att kolla vad hon höll på med, vi plockade upp henne i centrum och åkte sedan till Kungens Kurva för att handla godis på Godisbåten!

Så vi köpte godis som förmodligen ska räcka i flera dagar, hehe.. (y) Sen stannade vi på donken på hemvägen och skjutsade sedan hem Hanna. Båda måste ju packa tills imorgon, aaaah, vad jag längtar! En månad med min bästa vän! Kommer bli så galet kul! Nu har jag faktiskt packat allt, har inte tagit med mig så mycket för alltid när jag åker dit har jag alltid med mig för mycket kläder och det slutar med att jag aldrig använder hälften av det jag tog med mig för jag köper bara en massa nytt. Så nu tog jag inte med mig så mycket, utan jag köper en massa kläder där istället!

Billigt & bra


Snart fäääärdig!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0