19 juni

Förlåt för dålig uppdatering, men är det Eken så är det Eken liksom! ;)

Igår: Hade 2 matcher, mot Skånela & Gustavsberg, vi vann båda och det var såå roligt! Gustavsberg som låg etta låg nu tvåa eftersom att vi vann mot dom, så hamnade vi etta i gruppen, men vi hade fortfarande en match kvar mot Årsta! Vi hade rätt tur med vädret iallafall, rätt soligt och så blev jag lite brun i ansiktet! Spelade också en match med damerna, där vi mötte Sportsgear och vi vann över dom! Men efter mina 3 mål = 3 fall på mitt knä så hade jag så ont att jag knappt kunde gå, så jag spelade inte mina egna matcher, utan stod som reserv ifall någon skulle skada sig eller nåt...!

Mamma fyllde 44 också, så vi firade henne på kvällen. Vi åt oxfilé, potatisgratäng och rödvinsås, muuuuums! Sen låg jag och mamma och spelade spel i några timmar tills båda somnade i min säng!

Idag: Hade sjuukt ont i mitt knä när jag vaknade, rätt mycket skinn hade åkt bort. :( Men det var bara en match under hela dagen så det var bara att ge järnet! Vi vann mot årsta med 14 - 6 och det gjorde också att vi blev gruppsegrare och gick direkt till A-semi imorgon, så antingen möter vi GT 1 eller GT 2, haha. Efter matchen iallafall så åkte vi till mammas kusins landställe, som bara låg 10 min från fältet. Där blev det lunch, och lite annat. Men vi kom inte hem förrän vid sex typ, då jag direkt hoppade (bokstavligt) in i duschen och stod där i en halvtimme. Det var inte så mysigt att lukta illa vid släktträffen, haha.

Nu ska vi snart käka och sen myyyys!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0