28 juni

Alltså...när jag bloggar som minst, det är då statistiken går upp som mest. Kul. Får bättra mig lite, men mitt internet är så segt just nu, och då är det inte kul att blogga och det går inte att lägga in så mycket bilder.

Gick upp vid tio idag, åt frukost, drog till gymmet en timme. Var helt själv i salen i typ 20 minuter, väldigt skönt. Körde crosstrainer + löpband i 30 minuter, så nu känns det bra inför Götet. Har två gånger kvar på mitt kort så jag ska gymma imorrn och på torsdag! När jag kom hem duschade, satte på mig bikinin och la mig ute på altanen och solade i 40 minuter. Gick in och såg en rand, galet vad jag älskar mitt pigment. Morfar är bäst! Haha.

Lite senare ska jag och mamma åka in till stan för att möta upp hennes arbetskamrater, vi ska till deras chef i Hässelby (?) på middag. Så jag kommer att vara där under kvällen! Nu ska jag kolla lite tv!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0