10 mars

Är såå trött. Vilken dag, rätt onödig. Börjar kvart över nio imorse med profiltid i två timmar och vi skulle sitta i datasalen i två och en halvtimme. Var ganska jobbigt men jag fick lite gjort, resten av tiden ägnade jag åt att prata med folket som satt vid datorer, hah. Sen blev det pannkakor till lunch och sen skulle vi bara ha NO och våran lärare var sjuk så vi hade en vikarie, och det var jobbigt för vi fick inte så mycket gjort. Nationella nästa vecka i kemi, bra va? Sen fick vi iallafall sluta och nu har jag ätit lite mackor! Det kändes som om jag skulle kunna ha stannat hemma och jobba på våra arbeten som vi har..

Träning ikväll och den börjar klockan sju till halv tio, rätt sent..men jag missar imorgon och jag missade igår så jag måste träna ikväll! Nu sitter jag på skype och pratar med älskling!
Lägger in lite bilder från dom senaste 3 dagarna.





En riktigt blåögd grabb, haha:)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0