inga lektioner

Chiiiiill! Inga lektioner imorgon! Yiiiiihaaaa. Profiltiden = inställd. Plus att resten av klassen ska ju på Strindbergsmuseet imorgon, och den börjar precis när NOn börjar så vi slipper den lektionen! Men istället åker jag till älsklingen tidigt imorgon och är med honom ett tag, sen möter vi upp Axel och åker in tillsammans! Efter det kommer Alina in, hon var där i fredags så hon har en lektion bara, men då ska vi kolla inne i stan och ta en fika!
Men jag kommer inte skriva något imorgon förrän på kvällen antar jag! Tar 08.47 bussen till älskling så jag är där vid nio! Istället för att lämna in profiltexten (som jag äntligen är klar med) imorgon gör vi det på fredag för att våran ena lärare är sjuk.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0