my day

Gokväll!

Vanlig skoldag, men vi var bara 7 stycken för att resten av klassen var på det där museet, men vi var bara 4 st på idrotten, haha. Jag, Assal, John & Henke och vi spelade basket, fotboll och bandy, skitkul! Sen kom klassen tillbaka till bilden, efter det lunch, SO och sist svenska, men vi fick sluta lite tidigare! Blev sugen att dra in till stan så jag frågade Alina men hon mådde inge bra men hon sa att vi kunde åka in ändå, precis då ringer Hanna och frågar så vi åkte in istället! Vi lämnade tillbaka en skinnjacka hon hade köpt och sen gick vi och satte oss på Espresso House och tog en fika. Satt säkert där i nästan två timmar och bara pratade!

Sen åkte vi till Huddinge centrum, gick in på Lindex och där köpte jag vanliga svarta tights och sen gick vi till donken och åt! =) Vidare till mammas kontor och sen skjutsade vi hem Hanna och så åkte jag och mamma hem! Nu kollar vi på "101 sätt att åka ur en gameshow!" Ganska roligt faktiskt! Nu kommer pictures!

Hahah, jag och Assal!

Vi 4 var då med på idrotten!


Andreas hade en väääldigt fin halsduk!

Fika med Hanna!

På kontoret satt vi och bläddrade i två program från två musikaler!

Fint!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0