Q&A

Har du någon/några förebilder? Och så undrar jag vart du kommer ifrån för du verkar väldigt brun eller så har du varit utomlands?? :)

Yeah , alltså jag har säkert många förebilder eller folk jag ser upp till, beror lite på ämnet eller vad man ska säga! Men min moder ser jag nog upp till mest, hon finns alltid där! Och om det kommer till musik/musikaler/dans/teater allt det där så är det Hanna Lindblad! Sjukt begåvad, riktigt avis, haha. Hon har ju huvudrollen i musikalen som jag har sett 9 ggr tror jag att det är. Väldigt trevlig person! =) Men om någon skulle säga nånting annat som inte har med musik att göra så finns det väl säkert fler personen i huvudet. Vilka har jag ingen aning om direkt, heh!

Jag är en blandras, haha. Nä, men jag är halvamerikan och halvsvensk, sen kommer jag liite från Holland, Irland, Polen, Indonesien (därför är jag nog rätt brun) och sist men verkligen inte minst Österrike! Däremot har jag inte en aning om vem som kommer vartifrån, haha. Får bara höra av mina släktingar att jag har det i blodet! ;)
Har lätt för att bli brun också när jag är utomlands, väldigt tacksam för det!

Hanna! =)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0