should i stay or should i go?

Ähhh, bajs, DIF vann. Har ganska tråkigt, väntar på att Let's Dance ska börja igen, men det är ju bara en massa nyheter och reklam hela tiden! Lär väl bli typ 5 inlägg till ikväll innan jag går och lägger mig....känns som det iallafall. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, halva hjärtat säger "åk till märsta och kolla matchen" men andra halvan säger "du orkar inte sätta dig på tåget i en timme", kan delvis hålla med om det, tar en timme att åka dit, sen är matchen en timme och sen ska man åka tillbaka en timme igen. Tråkigt.

Men jag får se imorgon, ska kolla vilka som ska dit. Första matchen är klockan 12 och andra 18, men jag orkar inte stanna där i sex timmar liksom!? Eller så åker jag inte alls...skulle va kul att kolla på söndag också, men jag och min älskling firar ett år då så jag vill helst vara med honom och ha en myskväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Vill du komma ihåg dig själv?

Din mail:

Din blogg:

What's on your heart?

Trackback
RSS 2.0